sâmbătă, 9 august 2014

Miracol în Indonezia! O fetiţa disparută în timpul Tsunamiului din 2004 a fost gasită în viaţă după 10 ani!


      Raudhatul Jannah avea 4 ani în 2004, când devastatorul tsunami a lovit Peninsula Sumatra în urma cutremurului din 26 decembrie 2004.

        Când a venit valul catastrofal, parinţii fetiţei au plutit pe o scândură de lemn. Raudhatul şi fratele ei de 7 ani îşi ţineau tatăl de mână, însă fetiţa a alunecat şi a disparut timp de 10 ani.

       

     "Inima mea bătea atât de repede atunci cand am vazut-o. Am imbrăţisat-o, iar ea m-a imbrăţisat la randul ei si s-a simtit atât de bine in braţele mele", a declarat Jamaliah Jannah, mama fetiţei, intr-un interviu pentru AFP.

      Feiţa a fost dusă de ape în 2004 pe o insulă îndepărtată, unde a fost găsită de un pescar. În următorii 10 ani, mama pescarului a crescut-o pe fetiţă sub numele de Wenni.


      În iunie 2014, unchiul lui Raudhatul a văzut pe stradă o fată tânără care semăna cu nepoata lui dispărută în 2004. A început să întrebe vecinii şi a aflat că fata respectivă a fost gasită pe o insulă după tsunamiul din 2004.
















    "Soţul meu si cu mine suntem foarte fericiţi că am gasit-o", a declarat mama fetei. "Aceasta este o minune de la Dumnezeu."

      Fratele mai mare a fetiţei este încă dat dispărut dar autoritaţile locale au decis să înceapă din nou căutările în zona respectivă. El ar avea acum 17 ani iar familia speră să-l găseasca şi pe el în viaţă.

      Tsunamiul produs în Oceanul Indian în 2004, după un cutremur devastator, a ucis mai mult de 275.000 de oameni in toata Asia de sud-est.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu